CATALANSALMON: 18 anys 7 mesos i 9 dies (6796 dies) posant en contacte catalans arreu del món
Ciutat:
Només els usuaris registrats poden afegir continguts. Clica Aqui per registrar-te de franc
Total continguts:11
 PISSARRA PISOS FEINA IDIOMES COMPRA VENDA NOTÍCIES TURISME  
1  Sao Paulo  - Tens ansietat i estar lluny de casa et fa sentir atrapat/da?
Pujat per Laura Solana [12067] - 2021-02-25

Soc la Laura, i fa 20 anys que em dedico a la psicologia clínica. Estic especialitzada en el tractament de l'ansietat i l'estrès en adults. Com tu, jo també vaig viure fora ara ja fa molts anys, i vaig experimentar de primera mà l'ansietat. En aquell moment, el món online no estava ni remotament tan desenvolupat com ara; sempre he pensat que, estant a fora, m'hagués anat molt bé poder comptar amb un/a terapeuta en el meu propi idioma. La distancia fa que qualsevol trosset de casa sigui doblement balsàmic, i quan necessites ajuda, encara més.

Si ets sents atrapat/da per l'ansietat i l'estrès i t'interessa la possibilitat d'iniciar una teràpia online amb una professional especialitzada, en el teu idioma, mira la meva web: www.laurasolanapsicologia.com

Podem fer una visita inicial gratuïta i m'expliques el teu cas per veure com et puc ajudar.

També pots contactar-me a info@laurasolanapsicologia.com

En darrer lloc, et vull donar ànims. Després d’haver tractat milers de casos com el teu al llarg d’aquestes dues dècades, et puc dir amb confiança que, no t’has de conformar, perquè amb l'ajuda apropiada, es pot VIURE molt millor!

^top
2  Sao Paulo  - Bolsonaro: 'Si no hagués estat per Pinochet, avui Xile seria una Cuba'
Pujat per WEBMASTER [1] - 2019-09-05

Atac personal del president brasiler a Michelle Bachelet -el seu pare va ser represaliat per la dictadura- per haver posat en dubte la democràcia al Brasil

https://www.ccma.cat/324/bolsonaro-si-no -hagues-estat-per-pinochet-avui-xile-ser ia-una-cuba/noticia/2945492/

^top
3  Sao Paulo  - El autoritarismo de Bolsonaro: humillación a víctimas de la dictadura y amenazas a periodistas
Pujat per WEBMASTER [1] - 2019-08-07

El presidente de Brasil ataca al presidente de la Orden de los Abogados de Brasil denigrando la memoria de su padre, detenido y asesinado en la dictaduraEl periodista Glenn Gleenwald, que publicó audios del actual ministro de Justicia que demostraban la carga política del juicio contra Lula, habla con eldiario.es"Podría ser el fin de la democracia brasileña", comenta Gleenwald sobre las amenazas directas de Bolsonaro de que podría ir a la cárcel

https://www.eldiario.es/internacional/au toritarismo-Bolsonaro-humillacion-dictad ura-periodistas_0_928107673.html

El autoritarismo del líder ultraderechista Jair Bolsonaro, presidente de la República Federativa de Brasil, ha alcanzado en los últimos días cotas difícilmente superables. Aun conociendo su admiración por el régimen militar instaurado desde 1964 hasta 1985, su última actuación al respecto ha dejado perpleja a buena parte de la población al denigrar en un discurso la memoria de uno de los asesinados por la dictadura.

Se encontraba Bolsonaro atacando a la Orden de los Abogados de Brasil (OAB), en referencia al caso de su apuñalamiento cuando era candidato –la Policía Federal ha concluido que el autor de los hechos actuó solo y sufre trastornos mentales–, cuando traspasó de nuevo el límite, dirigiendo sus exabruptos directamente contra el presidente de la institución, Felipe Santa Cruz. "¿Cuál es la intención de la OAB? ¿Quién es la OAB? Si un día el presidente de la OAB quiere saber cómo desapareció su padre durante el periodo militar, yo se lo cuento. No va a querer escuchar la verdad", espetó.

El presidente, que intentaba crear la pauta de una nueva falsedad, humillaba la memoria de Fernando Santa Cruz, miembro de la agrupación de izquierdas Ação Popular. Según sus suposiciones, Santa Cruz murió a manos de sus propios compañeros de organización. El rigor de las pruebas, las investigaciones y los expedientes le contradicen: Santa Cruz, con tan solo 26 años, fue detenido por el DOI-CODI –órgano más sanguinario del Ejército– durante el sábado de carnaval de 1974, junto a su amigo Eduardo Collier Filho.

Nunca más fueron vistos. La principal hipótesis, en base a testimonios e informes, es que formaran parte del proceso de tortura e incineración implantado por el general Geisel. El Gobierno Federal reconoció los hechos en la Comisión Nacional de la Verdad y su caso fue incluido como uno de las centenares de atrocidades oficialmente documentadas de la dictadura brasileña.

El presidente de Brasil, Jair Bolsonaro, el 27 de julio en una ceremonia de graduación del 26ª Batallón de Infantería Paracaidista, en la Villa Militar (Río de Janeiro).
El presidente de Brasil, Jair Bolsonaro, el 27 de julio en una ceremonia de graduación del 26ª Batallón de Infantería Paracaidista, en la Villa Militar (Río de Janeiro). FRANCISCO FRAZÃO/ AGÊNCIA BRASIL

La Comisión Especial sobre Muertos y Desaparecidos Políticos, actualmente dentro de la estructura del Ministerio de la Mujer, la Familia y los Derechos Humanos, recordó al presidente los datos concretos, y el movimiento de Bolsonaro no ha podido ser más descarnado: destituir a cuatro de los siete miembros de dicha comisión, sustituyéndoles por dos miembros de su partido y por un coronel y un teniente-coronel del Ejército, ambos en la reserva.

La máxima responsable de la Comisión Especial sobre Muertos y Desaparecidos Políticos, teniendo en cuenta los precedentes, esperaba los acontecimientos con resignación, y Bolsonaro tampoco ha dejado lugar a la duda. "El motivo es que se ha cambiado el presidente, ahora es Jair Bolsonaro, de derechas, punto final", desafiaba frente a una nube de micrófonos. "Cuando ellos colocaban terroristas aquí nadie decía nada", sentenció.

Ante el desconcierto general de esta nueva reacción desproporcionada, quien más quien menos recordaba que esta Comisión fue fundada allá por el año 1995, y ni siquiera por el Partido de los Trabajadores, sino durante la primera legislatura de Fernando Henrique Cardoso, del Partido de la Social Democracia Brasileña. Para Bolsonaro, cualquier defensor de los derechos humanos que ya en los sesenta o en los setenta luchara contra la dictadura merece el calificativo de "terrorista". El presidente de la OAB ha tramitado un Pedido de Explicaciones ante el Tribunal Supremo.

Reacciones a las amenazas a periodistas
El escándalo de humillación a víctimas de la dictadura se posa sobre otro de dimensiones similares: los ataques a la libertad de prensa. Últimamente Bolsonaro se ha centrado en Glenn Gleenwald, de The Intercept, tras la publicación de los mensajes privados entre el exjuez y hoy ministro de Justicia Sérgio Moro y la Fiscalía, que prueban el ideario político oculto tras la detención del expresidente Lula da Silva.

Según Bolsonaro, Greenwald –estadounidense– no tenía que temer una deportación, "ya que está casado con otro hombre y tienen niños adoptados aquí en Brasil", pero que bien podría ir a la cárcel. La Asociación Brasileña de la Prensa realizó la semana pasada un acto en apoyo a Greenwald en su sede del centro de Río de Janeiro. El premio Pullitzer ha conversado con eldiario.es: "Lo que Bolsonaro ha hecho ha unido a casi todos, porque si puede amenazarme o detenerme por mi periodismo, puede hacer lo mismo con cualquier otro".

Greenwald, que está acostumbrado a la presión desde las publicaciones de los datos secretos de la Agencia Nacional de Seguridad de Estados Unidos en posesión de Edward Snowden, vive en Brasil desde hace catorce años, y ha visto evolucionar a Bolsonaro. "Lleva treinta años denunciando la democracia y apoyando la dictadura, pero ahora es diferente porque es el presidente de la República". Escucharle amenazar a un periodista específico usando su nombre y apellidos, un periodista que está revelando corrupción del Gobierno Federal, "es chocante para cualquiera, eso no puede existir en una democracia, podría ser el fin de la democracia brasileña".

El ministro Moro es, para buena parte de la población, un héroe y, aunque su popularidad esté disminuyendo, "se tarda un poco en deconstruir esa imagen", reconoce el periodista. "Soy optimista en que esta corrupción que estamos denunciado tenga consecuencias", apunta.

Las dos últimas polémicas provocadas por el presidente, que sigue articulando su legislatura en torno al odio y a la revancha, han reactivado a la sociedad civil. El colectivo Povo Sem Medo (Pueblo sin miedo), que suele estar entre los más enérgicos bloques de protesta, ha vuelto a ser uno de los primeros en manifestarse, convocando a la movilización en São Paulo el lunes 5 de agosto bajo el lema "Dictadura nunca más".

^top
4  Sao Paulo  - El PT reta a la justicia y registra candidatura de Lula ?en nombre del pueblo?
Pujat per WEBMASTER [1] - 2018-08-16

La fiscal general de Brasil, Raquel Dodge, presentó hoy una impugnación contra la candidatura presidencial del exmandatario Luiz Inácio Lula da Silva, oficializada por el Partido de los Trabajadores...

https://www.lavanguardia.com/internacion al/20180816/451335308058/pt-reta-justici a-registra-candidatura-lula-nombre-puebl o.html

^top
5  Sao Paulo  - Lula da Silva anirà a la presó per corrupció, amb una condemna de 12 anys
Pujat per WEBMASTER [1] - 2018-04-05

El Tribunal Suprem ha rebutjat aquesta matinada l'últim recurs presentat per la seva defensa

http://www.ccma.cat/324/lula-da-silva-an ira-a-la-preso-per-corrupcio-amb-una-con demna-de-12-anys/noticia/2848333/

^top
6  Sao Paulo  - Fotos del 9N - Votacions a São Paulo
Pujat per Marta ( Sao Paulo ) [8157] - 2014-11-11

Pels que vau venir el passat diumenge a la seu d'Acció per votar per l'Independència de Catalunya, sapigueu que ja tenim les fotos al facebook del Catalonia (Associação Cultural Catalonia).

https://www.facebook.com/media/set/?set= a.731145346972481.1073741834.23143506027 6848&type=1&l=9ec22b71c4

Merci a tots per a fer-ho possible, va ser un dia inolvidable!

Marta

^top
7  Sao Paulo  - vot virtual
Pujat per salvadortaberner ( Nice ) [2] - 2013-10-16

Salut
Ja podeu votar globalment
http://www.referendumcatalonia.com/

^top
8  Sao Paulo  - NOU DIARI DIGITAL CERCA PERIODISTES VOLUNTARIS
Pujat per Adrià Santasusagna [5502] - 2013-08-20

NOU DIARI DIGITAL CERCA PERIODISTES VOLUNTARIS

Bon dia,

el meu nom és Adrià Santasusagna i sóc estudiant de periodisme. Amb uns companys hem decidit emprendre l'aventura de crear un diari digital i oferir una visió pròpia del món actual. El diari, que enceta una nova etapa aquest 11 de setembre, estem buscant persones arreu del món perquè col·laborin en aquest de manera desinteressada.
Ens adrecem a vosaltres per preguntar si algú de vosaltres li agradaria escriure de forma setmanal, quinzenal o mensual (segons les vostres disponibilitats) sobre la situació actual al vostre país de residència.
Els interessats podeu comentar el post o enviar-me un correu a adriasantasusagna@lanoticia.cat
Moltes gràcies!

^top
9  Sao Paulo  - NOU DIARI DIGITAL CERCA PERIODISTES VOLUNTARIS
Pujat per Adrià Santasusagna [5502] - 2013-08-20

NOU DIARI DIGITAL CERCA PERIODISTES VOLUNTARIS

Bon dia,

el meu nom és Adrià Santasusagna i sóc estudiant de periodisme. Amb uns companys hem decidit emprendre l'aventura de crear un diari digital i oferir una visió pròpia del món actual. El diari, que enceta una nova etapa aquest 11 de setembre, estem buscant persones arreu del món perquè col·laborin en aquest de manera desinteressada.
Ens adrecem a vosaltres per preguntar si algú de vosaltres li agradaria escriure de forma setmanal, quinzenal o mensual (segons les vostres disponibilitats) sobre la situació actual al vostre país de residència.
Els interessats podeu comentar el post o enviar-me un correu a adriasantasusagna@lanoticia.cat
Moltes gràcies!

^top
10  Sao Paulo  - CHARLIE BROWN JR 06/04/13 a les 17:00h de brasil!
Pujat per aleix clemente payà ( Sao Paulo ) [57] - 2013-03-20

AL DIA 6 FAREM UN TIPUS DE ESPECTACLE, UN LUAU, AL PARC IBIRAPUERA, PER CELEBRAR L'ESPECTÀCLE QUE HI HAURIA D'HAVER AQUI A SÃO PAULO,AL CREDICARD HALL, I AQUEST LUAU TAMBÉ SERÀ UN TRIBUT A ELL, DONSC AL DIA DE L'ESPECTACLE FARÁ UN MÉS QUE VA MARXAR...

La idea principal és: Fer un xou, amb tots els fans cantant i tocant música. Portarem uma banda, per dictar el ritme de les musicas, per no ficar tot desordenat. però tothom pot portar els seus instruments, i cada un pot tocar al seu lloc. També portem una llista de reproducció amb unes 20 cançons de la banda.

Organitzadors: Caio Hortas, Henrique Noronha Bueno, Amanda Tavares, Julia Torres, Mayara Aniceto e Jessica Dias Camargo.

^top
11  Sao Paulo  - Les meves experiències a Sampa i al Brasil
Pujat per Aleix Gorgorió ( Sao Paulo ) [70] - 2012-02-02

Compartir el que un sent quan és lluny de casa, i dobretot el que un apren, com aciutadà del món i Català, de la vida.


Més info

^top
>>> Tornar al capdemunt
Atenció, tot i que els anuncis del tauler son postejats per membres registrats de la web, Catalansalmon NO certifica ni comprova que siguin autèntics o actualitzats, i per tant NO es fa responsable, no fotem :)
Qué més fem a Catalansalmon?

CINC CÈNTIMS

Grups de Whatsapp

Directori

SANTJORDING

Diades arreu del món

Rellotge Mundial

Restaurants recomanats per usuaris de Catalansalmon

Quants catalans viuen a l'exterior?

Allotjament

Mainada: Eines i material en català per als catalanets al món

Videoconferéncia amb el Parlament de Catalunya

75.000 contactes de catalans i catalanòfils arreu del món

CAGA TIÓ!!!

RETORN

SEMINARIS Catalansalmon

Enquestes

VPN - Protegeix la teva connexió

IDCAT: el Certificat Digital que et facilitarà la vida!

Premi Josep Maria Batista i Roca

Xarxes socials

800 Representants als consolats espanyols per les eleccions del 21D

Vot Electrònic

Premsa i TV

VULLVOTAR

DIADA2013

DIADA 2012

CULERSALMON

NOPUCVOTAR

RODAMONS

CAMPANYES CAMON

TV3 SATELIT

Missatges dels Presidents Puigdemont i Mas

CATALANSALMON: missió, visió, valors
®-CATALANSALMON.COM
©2005 - Versi—:2.4 [07·2019]
172.70.127.47 | US
info@catalansalmon.com
<#> VISITES (2024/04): / VISITES TOTAL :
Els continguts d'aquest site son gratuits i lliures.
Avís legal / Normes d'ús - POLÍTICA DE COOKIES
Need (google) Translation?