CATALANSALMON: 18 anys 2 mesos i 28 dies (6663 dies) posant en contacte catalans arreu del món
Login Passwd HAS PERDUT EL TEU PASSWORD? REGISTRA'T
Tauler/Pissarra
Només els usuaris registrats poden afegir continguts. Clica Aqui per registrar-te de franc
14-10-2023-Los tijeretazos presupuestarios en Nueva York, la capital de los millonarios | 02-10-2023-La lluita de Nova York contra Airbnb: com afecta turistes, hotels i veïns? | 24-09-2023-Una nova llei sobre pisos turístics desinfla Airbnb a Nova York | 06-09-2023-Nueva York acaba (o casi) con los pisos turísticos | 24-08-2023-Nova York declara la guerra a Airbnb i 'prohibeix' les estades de menys de trenta dies | 19-05-2023-Nova York s'enfonsa de mica en mica pel pes dels gratacels, segons un estudi | 12-05-2023-El Metropolitan conté obres robades? El museu revisarà l'origen de centenars de peces | 01-05-2023-Un museu dissenyat com un gran canyó, pròxima gran atracció a Nova York | 23-04-2023-Bona diada | 04-04-2023-Expectació a Nova York: Trump compareixerà davant del jutge per una imputació històrica |
 TOTES ANUNCIS PIS HABITACIONS FEINA IDIOMA ACADEMIES COMPRA VENDA NOTICIES TURISME  
Paginació: 12345678910111213
Busco allotjament per uns dies
2016-04-07 (1/248) - Pujat per olga pons (Catalansalmon) - Comparteix

Molt bones catalans! Busco allotjament per uns dies per la meva amiga i jo mateixa. Estarem a NY desde el 30-juliol fins el 3 d'Agost. Després marxem cap una altre ciutat. Busquem alguna cosa econòmica i que estigui el millor situat possible per poder vistiar lo bàsic, ja que hi estem pocs dies. O si més no, si podeu aconsellar algun lloc o barri?? Anem bastan perdudes... Moltíssimes gràcies!! Salut!!!
Busco estudi o habitacio en pis compartit
2016-01-20 (2/248) - Pujat per Ingrid Casado (Catalansalmon) - Comparteix

Bones,
Busco un estudi o una habitació en pis compartit a Manhattan de Febrer a desembre ja que estaré a Nova York amb una beca.
Si sabeu d'alguna opció interessant si us plau envieu-m'ho a casadoprat@gmail.com
Soc una noia de Girona de 31 anys, sociable, alegre, responsable, respectuosa i ordenada.
Merciii!!
Ingrid
2015-10-12 (3/248) - Pujat per Maribel (Catalansalmon) - Comparteix

Hola a tothom!

Em dic Maribel i vaig a NY del 6 al 14 de novembre, i agrairia que algú em recomanés alguna web per buscar allotjament que sigui de fiar.

Moltes gràcies,

Salut!!!
viatge a nova york sol
2015-09-30 (4/248) - Pujat per angel tomasa - Comparteix

Hola!!! Aquest gener serà la primera vegada que viatjo a Nova York i he decidit a fer-ho sol.....com podeu imaginar estic dels nervis! M'encantaria poder compartir estones amb algú i així sentir-me més tranquil.
Si algú està disposat ja ho sabeu..

Sóc de St Fruitos de Bages ... atomasaborrellas@gmail.com
trobada a NY per seguir les eleccions del 27S aquest diumenge
2015-09-25 (5/248) - Pujat per Oriol Sunyer - Comparteix

Hola a tothom,

Voldria saber si hi haura alguna trobada de catalans a NY per seguir les eleccions del 27S aquest diumenge, i es clar, celebrar els resultats tambe! Jo visc a Philadelphia, i estaria genial poder seguir els resultats en bona companyia! Oriol
Habitació a New York
2015-09-16 (6/248) - Pujat per Ester Costa - Comparteix

Hola a tothom!

Sóc l'Ester! Necessitaria la vostra ajuda, a veure si algú em pot donar un cop de mà!

Arribo a New York el 20 d'Octubre i estic buscant una habitació bé sigui temporal, un sublet, fins que trobi un altre cosa o bé per llarg termini mínim 6 mesos. Vaig contactant amb gent pel Craigslist, però com ara estic a Barcelona és molt complicat... Algú lloga alguna habitació perquè tingui un lloc on estar fins que trobi pis? O teniu alguna idea de com ho puc gestionar? Vaig viure-hi l'any passat i és complicadissim el tema de la vivenda!

Moltes gràcies! Una abraçada!

El meu correu és: estercst@hotmail.com
11 de Setembre a Nova York
2015-09-10 (7/248) - Pujat per Lidia Ornero - Comparteix

Hola!!!!!

Voldria saber si es fa alguna trobada a New York per celebrar la Diada de Catalunya?
Intercanvi de casa a Nova York
2015-08-21 (8/248) - Pujat per Montse1979 (Catalansalmon) - Comparteix

Hola!

Sóc la Montse i tinc previst venir a Nova York del 23 d'octubre al 13 de novembre. Estic explorant l'opció de fer un intercanvi amb el meu pis, preciós, de Poblenou (Barcelona). De fet estarà lliure des del 16 d'octubre perquè abans faig una parada a Costa Rica.

També, estic oberta a intercanviar el meu pis per una habitació, si fos el cas.

Si sabeu d'algú que li pugui interessar, si us plau, feu-m'ho saber.

Moltes gràcies!
Allotjament 7 dies
2015-08-12 (9/248) - Pujat per Silvia Trias Morell (Catalansalmon) - Comparteix

Hola!!

Som una parella que viatgem a Nova York del 2-9 de desembre! Ens agradaria trobar algú amb qui ens pogués ensenyar una mica la vertadera ciutat i ens pogués allotjar o ens recomanés algun lloc/propietat per estar-no aquests dies!
Es el nostre primer cop a la ciutat i ho volem aprofitar al màxim, i què millor que amb gent de la terra! :)

Moltes i moltes gràcies!

Podeu contactar amb mi a través del mail: sils_11@hotmail.com
Barça-PSG avui!!
2015-04-21 (10/248) - Pujat per Joan - Comparteix

Bon dia hem dic Joan!!

Estic vivint a NY i no conec a gaire gent, i hem sembla una bona excusa quedar per veure el Barça i així poderconeixer gent nova.Si algú ja ha ja ha quedat per veure'l jo m'apunto.

Salitacions igracies
Busquem apartament per 3 mesos
2015-04-10 (11/248) - Pujat per Ricarme - Comparteix

Bones,
Som en Ricard i la Carme.
Aquest mes d'octubre i fins a principis de gener del 2016, viurem a NYC.
Estem buscant un apartament proper al Memorial o per una zona relativament propera (20-30minuts amb el metro)
Ens podeu ajudar??

Coneixeu pagines web de lloguer sense agència? Contacte directe propietaris?

Moltes gràcies
Busco habitaciô amb bany per vacances
2015-04-06 (12/248) - Pujat per Fina Solé (Catalansalmon) - Comparteix

Bona tarda,
Em dic Fina i tinc la intenció de visitar NY i part de la Costa Est aquest estiu. Voldria llogar una habitació amb bany durant una setmana del mes de juliol. He mirat a craiglist peró em surten preus per mesos i no se quines zones són les millors. Algú em pot orientar? Gràcies.
Fina Solé
Busco feina o estudiar alguna cosa
2015-02-12 (13/248) - Pujat per AnnaEs - Comparteix

Hola bon dia a tots !
Escric per saber com està el tema de feina a Nova York per persones amb discapacitat física. Com funciona? Algú hem pot dir algo sobre el tema ? M'explico, jeje..
Sòc una noia de 30 anys amb una discapacitat que m'afecta a la part motora (cames), puc caminar, l'únic que no tinc és equilibiri per mi mateixa. De fet no es tan horrible com sona. He sapigut espavilar-me i anar endevant , sóc aventurera , sempre em tiro de cap a la picina .Fa 11 anys que visc a Barcelona per mi mateixa (sola), fa un parell d'anys que treballo en una empresa al departament de compres i comptabilitat. Però tinc ganes de canviar, necessito un altre perspectiva , fer un altre cosa, sentirme realitzada, hem vull atrevir a viure el que vull viure i sobretot canviar-la , perseguir el meu somni , encara que només fos per una temporada ( suposso que això ho hem somiat tots els que estem registrats aquí , jiji). No sé que podria fer , és a dir, no sé quin tipus de feina puc trobar tenint en compte la discapacitat. Les feines de despatx si les puc fer, tot el que sigui office (ordinador, Mac i Microsoft) , parlo català, español i italià, l'anglès tinc la parla rovellada, però l'entenc i la comprensió i l'escritura són bones. Podria practicar-lo allà! Vaig estudiar dos anys de ciències polítiques i després tinc cursos de secretariat i comptabilitat. M'agradaria fer alguna cosa relacionada amb polítiques socials, o relcionat amb el món editorial , però em conformaria amb el que pogués sortir.Passejar gossos no puc i ser camarera tampoc, això ho tinc molt clar .Però si podria ensneyar català o español a nens/es o qui en volguès apendren . Creieu que estic fent volar coloms? També m'han parlat de màsters per estrangers molt interessants . Hem podeu aconsellar ajudar, nosé si tinc cap possiblitat. Sòc molt concient que no és fàcil, però estic disposada arriscar-me per perseguir-ho.
Em podeu contactar per mail . Gràcies
15 dies a Nova York
2015-01-14 (14/248) - Pujat per CARLOS CRUZ RASTROJO - Comparteix

Hola!

Sóc el Carlos. Tinc 26 anys i el passat 19 de desembre vaig deixar la meva feina al departament de comptabilitat de Roca. No és que m'hagi tornat boig, el que passa és que estic muntant la meva empresa d'organització d'esdeveniments.

Abans de possar-mhi a temps complet, he decidit fer un viatge d'1 mes a USA, amb la intenció de veure que és cou pel que fa a l'organització d'esdeveniments a la capital del món i a San Francisco, complementar les idees que ja tinc i incorporar-ne algunes de noves al meu repertori.

Estic tenint bastant problemes per trobar allotjament econòmic (couchsurfing, hostels i AIrbnb), així que estaria molt agrait si algú de vosaltres em pogués oferir el seu sofà per poder dormir-hi un parell de nits.
Arribo a Nova York aquest Divendres 16 de Gener i hi estaré fins el dia 1 de Febrer, em seria especialment útil si algú em pogués allotjar entre els dies 24 i 1 de Febrer.

De la mateixa manera, també estaria molt agrait si algú treballa al sector de l'organització d'esdeveniments o es mou en el sector de les startups i volgués quedar per fer un café i donar-me la seva visió i algunes recomanacions d'esdeveniments per atendre.

Em podeu contactar per mail o també per Facebook, com preferiu: https://www.facebook.com/cruz.rastrojo
Moltes gràcies pel vostre temps!
Busco habitació privada en pis compartit de febrer a juliol
2015-01-11 (15/248) - Pujat per Laura Torres - Comparteix

Bones,

Sóc la Laura, de Barcelona, 28 anys. Cap al dia 5 de febrer arribaré a NY. La meva empresa m'hi envia per treballar des d'allà durant un mínim de 6 mesos (de principis de febrer a final de juliol, si el visat m'ho permet!).

Busco una habitació en un pis compartit. Preferentment he estat mirant a Brooklyn (Fort Greene, Boerum Hill, Prospect Heights, Clinton Hill, Cobble Hill...tot i que no estic tancada a cap barri). M'agradaria una habitació àmplia, llit gran, tranquila i el més important, amb bons companys/es de pis!

Si sabeu d'alguna cosa el meu mail és lauratorresasensio@hotmail.com.

I un cop allà estaria encantada de coneixer algú :) Així que si feu trobades o algú es troba tant sol com m'hi trobaré jo, estaré encantada de compartir un beure!

Moltes gràcies,

Laura.
busquem pis per estada de 3 mesos
2014-12-23 (16/248) - Pujat per marian - Comparteix

Bon dia !! Som una parella amb una nena d'un any que busquem pis pels mesos de JULIOL-AGOST-SETEMBRE del 2014. A ser possible prop de l'hospital Mount Sinai.

Si sabeu de qualsevol informació us agrairiem.
Que tingueu Bones Festes !!!!

Marian. .
algu te una senyera que em podria deixar pel dia 2 de novembre?
2014-10-21 (17/248) - Pujat per Ester Jove Soligue - Comparteix

Vindria a buscar-la uns dies abans! MERCI
Trobada
2014-10-20 (18/248) - Pujat per Meri C. - Comparteix

Hola! Em dic Meri i estare a Nyc des d.avui i per dues setmanes. Si hi ha algú oer aquí i que vulgui quedar per prendre algo, passejar, veure el bRça... us passo el meu mail. Mca9@hotmail.com
Busco habitació per un mes, des de mitjans de setembre
2014-08-19 (19/248) - Pujat per rut - Comparteix

Hola,

Busco lloc on passar el meu primer mes a NY i des d'on buscar allotjament per a un any. Arribo a mitjans de setembre. M'estaria bé llogar una habitació en pis compartit. Coneixeu algú que llogui?
5 dies a Nova York
2014-07-13 (20/248) - Pujat per Maria Font - Comparteix

Serem 5 dies aquest agost a Nova York, i ens agradaria llogar un apartament per a 2 persones (som adults i ordenats) amb cuina, bany, aire condicionat, i ben comunicat, si pot ser. També necessitem que tingui un bon matalàs, per problemes d'esquena.
Arribem el 17/08 a la tarda i marxem el 22/08 al matí.

El meu correu mariafont39@hotmail.com

Salut!
Paginació: 12345678910111213
Atenció, tot i que els anuncis del tauler son postejats per membres registrats de la web, Catalansalmon NO certifica ni comprova que siguin autèntics o actualitzats, i per tant NO es fa responsable, no fotem :)

CATALANSALMON: missió, visió, valors

Que fem a catalansalmon?
[5] http://catalansanewyork.com es una de les webs de CATALANSALMON.com -Versio: 2.1 ® 2.1 - newyork@catalansalmon.com
SERGI MARZABAL ©2005 ::: Avís legal / Normes d'ús  ::: 172.70.43.178 - userCountry= POLÍTICA DE COOKIES
Els continguts d´aquest site són gratuits i lliures
Si vols ajudar a desenvolupar el projecte catalansalmon, aqui pots donar la quantitat que vulguis